SolidCAM Abonelik Hizmetleri ve Teknik Destek

Kullanmakta olduğunuz Yazılımının ,güncel versiyonlara devamlılığınız ve Teknik Destek almaya devam edebilmeniz için zamanında abonelik anlaşmanızı yenilemeniz gerekmektedir.. Bunun yanında düzenli abonelik yapan müşterilerimiz yeni modül alımlarında ya da abonelik anlaşmalarında önemli indirimler alabiliyorken bu hakları da kaybetmenizi istemiyoruz. 

Abonelik anlaşmanıza devam ettiğinizde kullanabileceğiniz imkanları hatırlatmak gerekirse…

 Satın aldığınız ürünlerin internet üzerinden online veya Desita İstanbul ofisinde eğitimleri,
 Telefon ile teknik destek,
 İnternet üzerinden ekran paylaşımlı teknik destek,
 Satın alınan ürünlerin tüm ana sürümlerini ve güncellemelerini anlaşma süresince elde edebilme,
 Post düzenleme taleplerinde özel indirim imkanı,
  Gerektiğinde yerinde destek,
  Elemanın ayrılması durumunda indirimli eğitim satın alabilme imkanı,
  Özel fiyata Cam paketini ayrı bir kişinin kullanabileceği hale getirme,
  Yazılımın PORTAL’ı ile yeni versiyonlara ücretsiz kullanıcı tarafından ulaşabilme..
 akademi.desita .com internet sitesine 3 aylık,6 aylık veya yıllık ücretsiz ulaşabilme kuponu,

Abonelik anlaşmasına ara verildiği zaman tüm bu imkanların kullanımı da sonlanıyor. Üstelik daha sonra güncel versiyona geçmek, teknik destek, eğitim almak için tekrar abonelik yapmak istediğinizde arada geçen sürenin bedelleri de alınıyor . Bu önemli detaydan dolayı müşterilerimize bu bilgilendirmenin ulaştığından da emin olmamız gerekiyor. Yazılımlarımızı kullanan müşterilerimizin %90’i bu anlaşmasını devam ettirdiğinden sizlerin bu Abonelik bitişi tarihini kaçırmadığınızdan emin olmak istiyoruz.